Bestellen en betalen

We snappen dat het soms een beetje overweldigend kan zijn om iets te bestellen, dus hieronder vind je een eenvoudige handleiding over hoe je jouw bestelling kunt plaatsen en betalen.

Bestellen

  • Zoek naar de producten die je wilt kopen en voeg ze toe aan je winkelwagentje. Vergeet niet dat je altijd terug kunt gaan om meer producten toe te voegen!
  • Als je tevreden bent met je winkelwagentje, klik je op de knop “Afrekenen”.
  • Vul je persoonlijke gegevens in en het afleveradres waar je de producten wilt ontvangen.
  • Kies de betaalmethode die bij jou past en vul de benodigde gegevens in. We hebben verschillende opties, dus er zit vast wel iets voor je bij.
  • Dubbelcheck je bestelling en klik op de magische knop “Bestelling plaatsen” om de bestelling te voltooien.

Betalen

We willen ervoor zorgen dat je jouw bestelling op de meest veilige manier kunt betalen. Daarom bieden we verschillende opties aan:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving

Wanneer we jouw betaling ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag om jouw bestelling te verwerken en te verzenden. Als je hebt gekozen voor betaling via bankoverschrijving, houd er dan rekening mee dat het iets langer kan duren voordat we de betaling ontvangen.

Als je nog vragen hebt over het bestellen en betalen van je bestelling, dan kun je altijd bij ons terecht. Stuur ons een berichtje via de klantenservice en we zullen ons best doen om je verder te helpen. Happy shopping!

De garanties van GILA

  • Ons speelgoed wordt uitvoerig getest op kwaliteit
  • Het speelgoed dat je koopt is getest op veiligheid
  • Je hebt altijd 30 dagen bedenktijd
  • Retourneren is helemaal gratis
  • Je betaalt veilig en vertrouwd
  • Jouw aankoop wordt gratis verzonden
  • Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
  • En, een brede glimlach tijdens het spelen!