Retourneren

Retourprocedure

Jammer dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. We willen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je blij bent met je aankoop bij onze webshop. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over het retourneren van producten.

Retourneren:

  • Stuur ons een e-mail om aan te geven dat je een product wilt retourneren. Vermeld hierbij het bestelnummer en de reden van retour.
  • We sturen je vervolgens een retourlabel toe waarmee je het product kosteloos kunt retourneren.
  • Verpak het product goed en voeg het retourlabel toe aan de doos. Zo weten wij dat het pakketje van jou komt.
  • Breng het pakketje naar een postkantoor of geef het af bij een pakketpunt van de vervoerder. Zorg dat je een verzendbewijs krijgt als bewijs van verzending.

Let op:

  • Het product moet onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Als het product beschadigd is of de verpakking is beschadigd, kunnen we het helaas niet accepteren.
  • We streven ernaar om het retourbedrag binnen 14 dagen terug te storten op je rekening.

Als je nog vragen hebt over het retourneren van producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de klantenservice. We helpen je graag verder!

De garanties van GILA

  • Ons speelgoed wordt uitvoerig getest op kwaliteit
  • Het speelgoed dat je koopt is getest op veiligheid
  • Je hebt altijd 30 dagen bedenktijd
  • Retourneren is helemaal gratis
  • Je betaalt veilig en vertrouwd
  • Jouw aankoop wordt gratis verzonden
  • Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
  • En, een brede glimlach tijdens het spelen!